Beszámoló a márciusi 30+-os kirándulásról

2014. március 1-jén egy jó kis csapat indult útnak a budai hegyekbe, hogy leküzdje a kisebb-nagyobb emelkedőket. A találkozó a Széll Kálmán téren volt Budapesten, ahonnan a sárga villamossal mentünk egészen Nagykovácsiba. Az időjárás igazán gyönyörű volt; igazi tavaszi nap sütött.
Miután megérkeztünk Nagykovácsiba, körbeálltunk, és megismerkedtünk egymással, ill. elmondtuk, hogy ki honnan érkezett, és mivel foglalkozik. Volt köztünk szoftver-fejlesztőtől kezdve egészen főiskolai tanárig mindenféle fiatal felnőtt, akik mind arra vágytunk, hogy a télen felgyülemlett adrenalint kiadhassuk magunkból. Ez sikerült is, hiszen kitűnő túravezetőink – Gulyás László és Laborczi Boglárka – akkurátusan diktálták a tempót.

Megnéztük a Kilátót, majd áhítatot tartottunk, és énekeltünk. Miután lelkileg-testileg felfrissültünk, elindultunk a Nagy-Kopasz ill. Kecske-hátra. Innen pedig kb. 14 km-t megtéve megérkeztünk az Adyligetbe.

Azt hiszem, mindannyiunk nevében mondhatom, hogy az emelkedőket sikerrel leküzdöttük, az akadályokkal pedig megbirkóztunk. Nekem személy szerint óriási élményt nyújtott a kirándulás, és remélem, hogy a legközelebbi túrára is ilyen szép számban vállalkozunk majd.